Доброго дня. Які Ваші враження про автомобіль вже за даний час користування? Надійність, якість і т.д.... Чи хтось цікавився про встановлення ГБО, оскільки +12 літрів це не ало?
із мінусів - розхід.. я розумію, що у всіх він різний буде в залежності від манери водіння, трафіку в місті і тд..
в моєму випадку це 20 літрів(показує комп) 100% по місту в пробках, з кліматом, без еко ) де інколи люди ідуть швидше ніж я рухаюся..
середня швидкість при цьому 11 км за годину показує комп...
Траса (Їздив Чернівці - Франківськ) вийшло 6.6 із кліматом без еко
ГБО покласти теортично без проблем так як моток то старий атмосфернік 2.5 (те саме що і на нісанах рогах і тд..(навіть якщо зняти кожух мотора то на ньому пишеться НІСАН))
deploy, Доброго дня. Вже , я так розумію , три роки авто.
Як що то не тайна , скільки пробіг на сьогодні?
Чи не повилазило якихось болячок?
На цей час Ви задоволені авто?
Дякую за відповідь.
FVP, не знаю, чого повідомлення не відправилося повністю )
на даний момент колеос, як друга машина в сім"ї. Купили ми біток дружині нісан ліф і вона стала як основна машина на якій ми 80-90% часу(все ж є різниця 100 км проїхати за 1200 грн бензин чи 50 грн електро..
Пробіг 11к - фактично нова машина. їсть колеос - 23літра =( дуже багато як на мене.
нічого не зламалося, нічого не скрипить. все ще приносить задоволення коли сідаєш за кермо )
якби у колеос можна було б засунути батарею - була б ідеальна машина...
Авто повністю задоволенний тільки не її апетитом =( Наше місто стало зараз дуже повільним, дуже багато машин
deploy, Мене просто дивують такі великі витрати. У мене пробіг 45 тисяч, брав так як і Ви. В 21-му , 28 грудня отримав. Напевно тим самим кораблем , що і Ваша автівка , прийшла )) Після крайнього ТО навмисно не обнуляю пробіг. Так от , за останні 5-ть тисяч км витрата 9,4 літри на сотню. Режим змішаний. Приблизно 70% місто , 30% траса. + зима. І так , авто задоволений.
Den17., в мене поки змішаний цикл, менше 10л/100км,
пробіг авто вже 4500км, нічого не відбулося за цей час))) в нас 2 водії, я і дружина. дуже подобається вибір профілів, і вони відразу регулюють сидіння і дзеркала (і приборку) під профіль водія. Варіатор супер плавний, навіть коли хочеш швидше розігнатися чи піти на обгон, то він це робить швидко і плавно. єдина відмінність від механіки, що тут першу секунду мотор піднімає оберти, а далі вже іде прискорення. це відчувається тільки при обгонах і різких прискореннях, в 95% їзди я практично не взертаю увагу на якийсь шум/звук роботи двигуна.
після старенької фієси, це просто супер комфортно. підігрів лобового, обігрів сидінь і керма - дуже круто в холодну пору. їздив в сінг і в болото, повний привід просто проїхав як по асфальту, фієста там би встрягла точно (по кліренсу в колії). оооо ще супер помагає автоматична кришка багажника - закривання/відкривання з ноги))) якщо руки заняті дітьми/велосипедами/закупами. то дуже виручає.
Хоча перше ТО написано в 15тис. але я поїду на заміну масла/фільтрів на 7500, думаю то якраз буде рік час від покупки.
Bata, Доброго дня. Як на сьогодні? Задоволені Колеосом? Не має ніяких болячок?
Я питаю , бо сам володію таким. В інтернеті багато пурги пишуть. Тому і цікавлювлюсь у реальних власників. Особисто я задоволений повністю.
FVP, привіт. Авто вже більше року, пробіг 16+тис км. ТО зробив на 9тис.
Болячок нема, навіть не знаю що сказати. може то я звикнув, бо маю ще стару фієсту, яка вже починає сипатися, о там треба крутити гайки)).
По місту (Львів) розхід навіть зимою 11.5-12л. Восени по трасі засікав Буковель - Львів - 7.1л, їхав спокійно. А Львів - Закарпаття їхав інтенсивно з обгонами, перевалами то вийшло 7.7. На швидкості 90-100 дуже комфортно і економно, та і доріг в нас тут нема таких щоб більше ганяти.
Сьогодні в -18 завелась без проблем.
на майбутнє думаю поставти якусь сигналку з дистанційним автозапусом і напевно реєстратор, бо щось на дорогах небезпечно стало.
Єдине що шкода, що все таки європейські комплектації мають більше плюшок, там і автозапуск деколи є, і та камера спереду має більше функціоналу, розпізнавання знаків, чи адаптивний круіз. Хоча я скільки не пробував, але мені все не вздавалося більше 1км проїхати на круізі, тому хз чи допоможе адаптивний)))
А ви можемаєте якісь групи/форуми де обговорюють колеоси в Україні?
Bata, Дякую за відповідь.
Раніше теж заміряв витрати окремо місто , окремо траса. По місту +/- так само , як і у Вас. Вінниця.
По трасі по різному...
Але від 6,5 до 7,8 було. Тому останні 5 тисяч (після останнього ТО) не збиваю комп. Виходить середня витрата 9,4 літри. Що до швидкості , то і на 150 км/год комфортно. За 45 тисяч жодних нарікань на маю.
Авто володію з грудня 2021 року.
У мене від дилера стоїть Старлайн. Сьогодні Тріум забезпечує підтримку. Там реалізовано автозапуск. Є канал в ТГ:
https://t.me/starline_ukraine
Але сьогодні я б пошукав альтернативу.
А от на круїзі їду часто. На ділянках доріг Житомир -Київ , чи Житомир -Рівне. Зручно.
Що до форумів по Колеосу в Україні... Шукав та не знайшов... У кцп є багато. чз впн захожу.
По-моему достаточно неплохое авто за свои деньги. Ну какой кроссовер такого класса да ещё и с полным приводом можно взять за 30-35 тыс. $. Тойота Рав-4 при всём моём уважении к Тойоте (мне действительно очень нравятся автомобили этой марки) начинается с $36 тыс, где цены на Колеос фактически заканчиваются (хотя есть ещё доп. опции для Intense типа аудиосистемы на 12 динамиков, более комфортных кресел и т.д., которые могут поднять цену Колеоса почти до 40 тыс. $). Ниссан, Хонда тоже не конкуренты - стоят 40-50 тыс. долларов, Опель - дизель, остальные "французы" тоже дизельные. Фактически у Колеоса конкурент один - Мицубиси Аутлендер. У него и мотор атмосферный (2.4л, 167 л.с.,222 Нм), и коробка вариатор, и привод полный, и цена хорошая - Instyle 2.4 CVT 4WD - 32 500$ или около 1 300 000 грн.
Даже при моём очень предвзятом отношении к представителям французского автопрома (хотя Колеос больше "азиат" - агрегатная база у него от Ниссан, производится в Южной Корее), Рено Колеос я считаю одним из лучших предложений на рынке в сегменте относительно недорогих и надёжных полноприводных SUV. Колеос - один из немногих автомобилей, подпадающий под требование "атмосферник-полный привод-недорогой-надёжный". И такое сочетание (оставшееся по факту только у Тойоты, некоторых Субару, Киа, Рено и Сузуки) мне нравится куда больше, нежели популярное ныне "турбо-робот-огромные цены-поломки на 50 тыс.-непосредственный впрыск-98-й бензин".
Колеосу 2 роки і 25тис км. м. Львів. Ніяких поломок чи зауважень за цей час не сталося, робив 2 ТО орієнтовно на кожних 9тис.
З нового для себе: влітку почав їздити в ЕКО режимі, зауважив тільки 2 відмінності - 1. Клімат дуже мягше, 2-3 швидкість, 2. - авто їде плавніше, не так різко реагує на педаль, але якщо натиснути, то розгін нормальний. В ЕКО режимі по місту почав менше бачити поточний розхід більше 20л, тобто в тягучках, світлофорах і т.д. загалом при русі поточний розхід 5-9л. В передмісті на трасі взягалі 6л показує. Середній розхід де 70% місто в мене зараз коливається 10.3-10.9. Літом якщо треба було швидко охолодити авто, то вимикав еко, за 10 хв клімат все остудив і далі їхав на еко. Мені не подобається якщо обдув фігачить на 6-7 швидкості, і дуже гуде і дуже дує, якщо їдуть тільки спереду, то цілком вистачає 2-3-4 швидкості, але як я сказав вимикаю еко, авто охолодилося, і далі їду на еко.
Як я вже писав раніше, дуже подобається вибір профілів водія, в нас 2 водії, я і дружина, відповідко все налаштовується 1 кліком.
Їжджу в режимі повного приводу АВТО, десь на оффроуд спеціально не їздив, але постійно їжджу на дачу, село по грунтовках, де попередня маленька фієста черкала і застрягала. Зараз прийде зима з болотами і снігом, то буде себе окупати, в будинку складний виїзд з парковки, якщо снігу багато навалило і хтось буквував-розкатав до льоду, то без повного приводу не виїхати. А колеос виїжає)))
Не подобається, що довго ідуть кузовні запчастини і всякі пластмаски, мав вже 3 мінімальних ДТП, по КАСКО все ремонтується у диллера, але чекати довго.
Про вибір не шкодую, напевно за таку ціну це і зараз є найвигідніше.