Renault Koleos 2019 Renault Koleos 2019

Renault Koleos 2019

от $29.200
Где купить?

Обсуждение Renault Koleos

Обсуждение
Вход | Регистрация

Показать еще 5 комментариев из 7
Den17.  

Доброго дня. Які Ваші враження про автомобіль вже за даний час користування? Надійність, якість і т.д.... Чи хтось цікавився про встановлення ГБО, оскільки +12 літрів це не ало?

ОТВЕТИТЬ  
deploy  

Den17., враження взагальному чудові

із мінусів - розхід.. я розумію, що у всіх він різний буде в залежності від манери водіння, трафіку в місті і тд..
в моєму випадку це 20 літрів(показує комп) 100% по місту в пробках, з кліматом, без еко ) де інколи люди ідуть швидше ніж я рухаюся..
середня швидкість при цьому 11 км за годину показує комп...

Траса (Їздив Чернівці - Франківськ) вийшло 6.6 із кліматом без еко

ГБО покласти теортично без проблем так як моток то старий атмосфернік 2.5 (те саме що і на нісанах рогах і тд..(навіть якщо зняти кожух мотора то на ньому пишеться НІСАН))

+3ОТВЕТИТЬ  
Den17.  

deploy,
Дуже дякую за повну відповідь!!! Придивлюсь до даного авто. Вам бажаю одержувати тільки насолоду від користування даним автомобілем!!!

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 13
Banderoless  

Купив у січні 2024. 2.5 бензин, 2 wd, комплектація Зен. Витрата пального 8.2л/100км.

+4ОТВЕТИТЬ  
Vadim Grygoryev  

По-моему достаточно неплохое авто за свои деньги. Ну какой кроссовер такого класса да ещё и с полным приводом можно взять за 30-35 тыс. $. Тойота Рав-4 при всём моём уважении к Тойоте (мне действительно очень нравятся автомобили этой марки) начинается с $36 тыс, где цены на Колеос фактически заканчиваются (хотя есть ещё доп. опции для Intense типа аудиосистемы на 12 динамиков, более комфортных кресел и т.д., которые могут поднять цену Колеоса почти до 40 тыс. $). Ниссан, Хонда тоже не конкуренты - стоят 40-50 тыс. долларов, Опель - дизель, остальные "французы" тоже дизельные. Фактически у Колеоса конкурент один - Мицубиси Аутлендер. У него и мотор атмосферный (2.4л, 167 л.с.,222 Нм), и коробка вариатор, и привод полный, и цена хорошая - Instyle 2.4 CVT 4WD - 32 500$ или около 1 300 000 грн.
Даже при моём очень предвзятом отношении к представителям французского автопрома (хотя Колеос больше "азиат" - агрегатная база у него от Ниссан, производится в Южной Корее), Рено Колеос я считаю одним из лучших предложений на рынке в сегменте относительно недорогих и надёжных полноприводных SUV. Колеос - один из немногих автомобилей, подпадающий под требование "атмосферник-полный привод-недорогой-надёжный". И такое сочетание (оставшееся по факту только у Тойоты, некоторых Субару, Киа, Рено и Сузуки) мне нравится куда больше, нежели популярное ныне "турбо-робот-огромные цены-поломки на 50 тыс.-непосредственный впрыск-98-й бензин".

+1ОТВЕТИТЬ  
Maldiv2022  

Не бачу це авто на дорогах ..

+1ОТВЕТИТЬ  
Bata  

Колеосу 2 роки і 25тис км. м. Львів. Ніяких поломок чи зауважень за цей час не сталося, робив 2 ТО орієнтовно на кожних 9тис.
З нового для себе: влітку почав їздити в ЕКО режимі, зауважив тільки 2 відмінності - 1. Клімат дуже мягше, 2-3 швидкість, 2. - авто їде плавніше, не так різко реагує на педаль, але якщо натиснути, то розгін нормальний. В ЕКО режимі по місту почав менше бачити поточний розхід більше 20л, тобто в тягучках, світлофорах і т.д. загалом при русі поточний розхід 5-9л. В передмісті на трасі взягалі 6л показує. Середній розхід де 70% місто в мене зараз коливається 10.3-10.9. Літом якщо треба було швидко охолодити авто, то вимикав еко, за 10 хв клімат все остудив і далі їхав на еко. Мені не подобається якщо обдув фігачить на 6-7 швидкості, і дуже гуде і дуже дує, якщо їдуть тільки спереду, то цілком вистачає 2-3-4 швидкості, але як я сказав вимикаю еко, авто охолодилося, і далі їду на еко.
Як я вже писав раніше, дуже подобається вибір профілів водія, в нас 2 водії, я і дружина, відповідко все налаштовується 1 кліком.
Їжджу в режимі повного приводу АВТО, десь на оффроуд спеціально не їздив, але постійно їжджу на дачу, село по грунтовках, де попередня маленька фієста черкала і застрягала. Зараз прийде зима з болотами і снігом, то буде себе окупати, в будинку складний виїзд з парковки, якщо снігу багато навалило і хтось буквував-розкатав до льоду, то без повного приводу не виїхати. А колеос виїжає)))

Не подобається, що довго ідуть кузовні запчастини і всякі пластмаски, мав вже 3 мінімальних ДТП, по КАСКО все ремонтується у диллера, але чекати довго.


Про вибір не шкодую, напевно за таку ціну це і зараз є найвигідніше.

+1ОТВЕТИТЬ  
Bata  

Пишіть які ви ніштяки доставляли на авто. Хочу прикупити фаркоп, для причепу - мішки возити)) та і на зиму спокійніше від клубу літньої резини)))

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация