Обсуждение Renault Koleos

Купив у січні 2024. 2.5 бензин, 2 wd, комплектація Зен. Витрата пального 8.2л/100км.
+4ОТВЕТИТЬ
По-моему достаточно неплохое авто за свои деньги. Ну какой кроссовер такого класса да ещё и с полным приводом можно взять за 30-35 тыс. $. Тойота Рав-4 при всём моём уважении к Тойоте (мне действительно очень нравятся автомобили этой марки) начинается с $36 тыс, где цены на Колеос фактически заканчиваются (хотя есть ещё доп. опции для Intense типа аудиосистемы на 12 динамиков, более комфортных кресел и т.д., которые могут поднять цену Колеоса почти до 40 тыс. $). Ниссан, Хонда тоже не конкуренты - стоят 40-50 тыс. долларов, Опель - дизель, остальные "французы" тоже дизельные. Фактически у Колеоса конкурент один - Мицубиси Аутлендер. У него и мотор атмосферный (2.4л, 167 л.с.,222 Нм), и коробка вариатор, и привод полный, и цена хорошая - Instyle 2.4 CVT 4WD - 32 500$ или около 1 300 000 грн.
Даже при моём очень предвзятом отношении к представителям французского автопрома (хотя Колеос больше "азиат" - агрегатная база у него от Ниссан, производится в Южной Корее), Рено Колеос я считаю одним из лучших предложений на рынке в сегменте относительно недорогих и надёжных полноприводных SUV. Колеос - один из немногих автомобилей, подпадающий под требование "атмосферник-полный привод-недорогой-надёжный". И такое сочетание (оставшееся по факту только у Тойоты, некоторых Субару, Киа, Рено и Сузуки) мне нравится куда больше, нежели популярное ныне "турбо-робот-огромные цены-поломки на 50 тыс.-непосредственный впрыск-98-й бензин".
Колеосу 2 роки і 25тис км. м. Львів. Ніяких поломок чи зауважень за цей час не сталося, робив 2 ТО орієнтовно на кожних 9тис.
З нового для себе: влітку почав їздити в ЕКО режимі, зауважив тільки 2 відмінності - 1. Клімат дуже мягше, 2-3 швидкість, 2. - авто їде плавніше, не так різко реагує на педаль, але якщо натиснути, то розгін нормальний. В ЕКО режимі по місту почав менше бачити поточний розхід більше 20л, тобто в тягучках, світлофорах і т.д. загалом при русі поточний розхід 5-9л. В передмісті на трасі взягалі 6л показує. Середній розхід де 70% місто в мене зараз коливається 10.3-10.9. Літом якщо треба було швидко охолодити авто, то вимикав еко, за 10 хв клімат все остудив і далі їхав на еко. Мені не подобається якщо обдув фігачить на 6-7 швидкості, і дуже гуде і дуже дує, якщо їдуть тільки спереду, то цілком вистачає 2-3-4 швидкості, але як я сказав вимикаю еко, авто охолодилося, і далі їду на еко.
Як я вже писав раніше, дуже подобається вибір профілів водія, в нас 2 водії, я і дружина, відповідко все налаштовується 1 кліком.
Їжджу в режимі повного приводу АВТО, десь на оффроуд спеціально не їздив, але постійно їжджу на дачу, село по грунтовках, де попередня маленька фієста черкала і застрягала. Зараз прийде зима з болотами і снігом, то буде себе окупати, в будинку складний виїзд з парковки, якщо снігу багато навалило і хтось буквував-розкатав до льоду, то без повного приводу не виїхати. А колеос виїжає)))
Не подобається, що довго ідуть кузовні запчастини і всякі пластмаски, мав вже 3 мінімальних ДТП, по КАСКО все ремонтується у диллера, але чекати довго.
Про вибір не шкодую, напевно за таку ціну це і зараз є найвигідніше.

Читаю ці страті по бензиновим колеосам і що можу добавити - люди не майтеся, беріть турбовий дизель 2л та спокійно їздіть. Витрата пального по місту - 10 максимум, якщо не "глушити" з кондиціонером. Траса-7л, при швидкості від 150км/год. Не має нових,то, відмітьте б/в. Я теж думав новий на бензині взяти та розумні люди своєчасно відмовили. Зроблена якісно, в мене не після найуважнішого власника та + пару сотен і ти завжди "на колесах" в гарному кросовері, на запавку якого витрат менше ніж у сусіда на його бензинові "шкарлупку". ГБО не допомагає-постійно записка в багажнику краде місце, додаткова вага "бублика", додаткове обслуговування-"плавали-знаємо"...
ОТВЕТИТЬ