Обсуждение Renault Koleos
Звідки такий прайс? Візьму 2
+2ОТВЕТИТЬmaxay_xirurg, по-моему, кто-то опять напутал с ценами - для такого автомобиля, да ещё и с полным приводом, цена явно несоответствующая.
+1ОТВЕТИТЬDanubecaptain, уточнив,ціни дійсні,проте за авто з двигуном 2,5 бензин. Чекають перші ластівки на листопад-грудень
+2ОТВЕТИТЬВчора вніс передоплату за колеос максімалка + колір+ коричневий салон (вольва на мінімалках)
...
Машину вибирали дуже довго, дивилися і біткі, і тусан новий, і аутлендер, і екліпс кросс, і рав4 і каджар... вже думали брат екліпс кросс, як зайшов на сайт рено просто подивитися і побачив, що з"явилися ціни на колеос, вони до нас думаю більше року не завозилися і раніше ціна була 35к баксів+ за тачку (із-за дизельного мотору)...
Дизайн, розміри, оснащення ну і ціна ) 800к грн за максімалку, за таке велика авта...
Як приїде, отримаю авто, думаю що напишу ще один повний відгук... Наршті, муки вибора закінчилися :D
Дилер сказав що десь до середини листопада машину зможуть передати... так як партія машин вже в дорозі.
2.5 мотор це те саме що стоїть в Рог(ікстрейлах)...
Пересаджуватися буду з дастера 1.6 (де розхід 12.5) по місту..
Отримав машинку нарешті.
з усіма святами і тд, отримав машину із затриманням на місяць+ але був трекінг від дилера, був він. Корабель з машиною заплив в Україну в 20тих числах грудня.
Додатково у дилера взяв бризговікі, коврики в салон, і замовив захист двигуна, коробки, бака(це все подарунки).
Машина проїхала тільки 100+км і тому розхід ще завеликий. але 100% по місту, із середньої швидкістю 11км показує 16літрік на сотку. Як читав та і як казали в салоні після 1к км має бути краще.
нічого поки не скрипить. машина шикарно виглядає, приваблює пішоходів(так як ловив купу поглядів). мультимедія - така собі, але карплей виправляє ситуацію.
Фари просто супер. Задні ліхтарі вночі не поступаються більш дорогим конкурентам і виглядають дійсно бомбзно. Передня оптика - вся діодна, автоматичне перемикання фар - дуже зручно і все кидко.
Шкіра у нас коричнева(колір трохи відрізняється від того що є на відео в ютюбі). Колір коричневої шкіри - світлий, більш до рижого але гарний.
Сідушкі зручні. Ззаду місця купа. Дитина на автокріслі 6ть років ногами фактично не дістає до водійського сидіння.
поки ще педаль в підлогу не тиснув, але набирає швидкість норм і непомітно.
підвіска трохи специфічна.
Убита брущатка - норм
великі ями/нерівна гравійка/лежачі поліцейські - краще середнього
невеликі стики/ямки - трохи бахкає підвіска (не дастер). Але їде набагато комфортніше і сама машинка досить збита. Якщо на дастері такі нерівності я додавав швидкості, щоб проскачити тут так не вийде )
Поки що єдиний мінус - це передня стійка. Вона дуже широка, і за нею нічого не видно тому дійсно треба бути обережними на перехрестях, коли пропускаєте пішоходів.
Як проїде 1к+ і машина притреться до мене а я до машини напишу ще щось.
ПС все ще вважаю, що на сьогодні - це кращий вибір ціна/якість/укомплектованість.
deploy,
За скільки обійшлася, і яка комплектація. Кредит чи кеш?
._Олег_.,
Брав в кредит, 50% відразу 50% в кредит.
Комплектація максімалка INTENSE із допів: колір, пакет безпека (автоматичне перемиканя фар і контроль рядності руху) електропривід багажника, та шкіряні сидіння коричневого кольору. на той момент це все обійшлося майже в 30k USD(839кгрн) (як зараз бачу ціни підросли за тиждень.
пройшло пів року як я власник Колеоса - біла перлина)
я все ще на нього обертаюся коли паркую у дворі і перестав озиратися на інші авта :D
Чудове авто - сім"я повністю задоволена.
розхід трошки кінський, але є що є) місто, якщо їхати дуже економно з кліматом, і включене еко - 14.5
якщо їхати одному і трошки натискати на педаль без еко - 17-18 легко ^_^
була можливість 600 км поїздити між містами України на заході...
їхали як і 60км (тягнучись з фурами) так і 130 де була можливість, із кліматом, без еко...
середня шкидкість вийгша 75км.
середній розхід вийшов 7
враження - чудові
Доброго дня. Які Ваші враження про автомобіль вже за даний час користування? Надійність, якість і т.д.... Чи хтось цікавився про встановлення ГБО, оскільки +12 літрів це не ало?
ОТВЕТИТЬDen17., враження взагальному чудові
із мінусів - розхід.. я розумію, що у всіх він різний буде в залежності від манери водіння, трафіку в місті і тд..
в моєму випадку це 20 літрів(показує комп) 100% по місту в пробках, з кліматом, без еко ) де інколи люди ідуть швидше ніж я рухаюся..
середня швидкість при цьому 11 км за годину показує комп...
Траса (Їздив Чернівці - Франківськ) вийшло 6.6 із кліматом без еко
ГБО покласти теортично без проблем так як моток то старий атмосфернік 2.5 (те саме що і на нісанах рогах і тд..(навіть якщо зняти кожух мотора то на ньому пишеться НІСАН))
Купив у січні 2024. 2.5 бензин, 2 wd, комплектація Зен. Витрата пального 8.2л/100км.
+4ОТВЕТИТЬПо-моему достаточно неплохое авто за свои деньги. Ну какой кроссовер такого класса да ещё и с полным приводом можно взять за 30-35 тыс. $. Тойота Рав-4 при всём моём уважении к Тойоте (мне действительно очень нравятся автомобили этой марки) начинается с $36 тыс, где цены на Колеос фактически заканчиваются (хотя есть ещё доп. опции для Intense типа аудиосистемы на 12 динамиков, более комфортных кресел и т.д., которые могут поднять цену Колеоса почти до 40 тыс. $). Ниссан, Хонда тоже не конкуренты - стоят 40-50 тыс. долларов, Опель - дизель, остальные "французы" тоже дизельные. Фактически у Колеоса конкурент один - Мицубиси Аутлендер. У него и мотор атмосферный (2.4л, 167 л.с.,222 Нм), и коробка вариатор, и привод полный, и цена хорошая - Instyle 2.4 CVT 4WD - 32 500$ или около 1 300 000 грн.
Даже при моём очень предвзятом отношении к представителям французского автопрома (хотя Колеос больше "азиат" - агрегатная база у него от Ниссан, производится в Южной Корее), Рено Колеос я считаю одним из лучших предложений на рынке в сегменте относительно недорогих и надёжных полноприводных SUV. Колеос - один из немногих автомобилей, подпадающий под требование "атмосферник-полный привод-недорогой-надёжный". И такое сочетание (оставшееся по факту только у Тойоты, некоторых Субару, Киа, Рено и Сузуки) мне нравится куда больше, нежели популярное ныне "турбо-робот-огромные цены-поломки на 50 тыс.-непосредственный впрыск-98-й бензин".
Колеосу 2 роки і 25тис км. м. Львів. Ніяких поломок чи зауважень за цей час не сталося, робив 2 ТО орієнтовно на кожних 9тис.
З нового для себе: влітку почав їздити в ЕКО режимі, зауважив тільки 2 відмінності - 1. Клімат дуже мягше, 2-3 швидкість, 2. - авто їде плавніше, не так різко реагує на педаль, але якщо натиснути, то розгін нормальний. В ЕКО режимі по місту почав менше бачити поточний розхід більше 20л, тобто в тягучках, світлофорах і т.д. загалом при русі поточний розхід 5-9л. В передмісті на трасі взягалі 6л показує. Середній розхід де 70% місто в мене зараз коливається 10.3-10.9. Літом якщо треба було швидко охолодити авто, то вимикав еко, за 10 хв клімат все остудив і далі їхав на еко. Мені не подобається якщо обдув фігачить на 6-7 швидкості, і дуже гуде і дуже дує, якщо їдуть тільки спереду, то цілком вистачає 2-3-4 швидкості, але як я сказав вимикаю еко, авто охолодилося, і далі їду на еко.
Як я вже писав раніше, дуже подобається вибір профілів водія, в нас 2 водії, я і дружина, відповідко все налаштовується 1 кліком.
Їжджу в режимі повного приводу АВТО, десь на оффроуд спеціально не їздив, але постійно їжджу на дачу, село по грунтовках, де попередня маленька фієста черкала і застрягала. Зараз прийде зима з болотами і снігом, то буде себе окупати, в будинку складний виїзд з парковки, якщо снігу багато навалило і хтось буквував-розкатав до льоду, то без повного приводу не виїхати. А колеос виїжає)))
Не подобається, що довго ідуть кузовні запчастини і всякі пластмаски, мав вже 3 мінімальних ДТП, по КАСКО все ремонтується у диллера, але чекати довго.
Про вибір не шкодую, напевно за таку ціну це і зараз є найвигідніше.